شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۵:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ساعت ۰۶:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک خدری فرماندار شهرستان بانه به مناسبت ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بانه؛ 15اسفند ماه خدری در پیامی ولادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه را تبریک گفت.

 

 

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“روز ولادت مهدى موعود ارواحنا لتراب‌ مقدمه‌الفدا، حقیقتاً روز عید همه انسان هاى پاک و آزاده عالم است. فقط کسانى در این روز ممکن است احساس شادى و خرسندى نکنند که یا جزو پایه‌هاى ظلم، یا جزو پیروان طواغیت و ستمگران عالم باشند، و الاّ کدام انسان آزاده‌اى است که از گسترش عدالت، از برافراشته شدن پرچم دادگرى و رفع ظلم در سراسر جهان، خرسند نشود و آن را آرزو نکند”. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

میانی ترین روز شعبان المعظم به برکت میلاد با سرسعادت درخشان ترین ستاره سپهر هدایت و ولایت، یگانه منجی عالم بشریت و تطهیر کننده زمین از شر ظالمان و ستمگران، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، یکی از خجسته ترین اعیاد مسلمانان و از بهترین فرصت ها برای کسب برکات از درگاه بی منتهای الهی است.

اینجانب زادروز فرخنده آخرین ذخیره الهی برای هدایت انسان ها به سرچشمه فلاح و رستگاری، حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف به عموم مردم مؤمن و شریف شهرستان بانه تبریک عرض می نمایم.