شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۵:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۳۰ ساعت ۱۲:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان بانه به ریاست خدری فرماندار شهرستان بانه و با حضور اسکندری دادستان دادسرای عمومی انقلاب و اعضای شورای ترافیک در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار بانه : بر ساماندهی دستفروشان و توجه ویژه به انضباط ترافیکی سطح شهر تاکید نمود.

 

فرماندار بانه در این جلسه با اشاره به اینکه اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز بطور جد در دستور کار شورای ترافیک قرار بگیرد، تصریح کرد: مصوبات شورای ترافیک باید تفکیک و دستگاهها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت،حضور دستفروشان و وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر علی الخصوص میادین و معابر اصلی باعث بروز بی نظمی سیمای شهر و ایجاد ترافیک و به تبع آن موجب نارضایتی شهروندان محترم شده است .

خدری فرماندار بانه خواستار ورود تمامی دستگاهها به موضوع ساماندهی دستفروشان هستیم و باید درباره این موضوع تصمیم جدی اتخاذ شود.

ایشان در پایان با اشاره جمع آوری و انتقال دستفروشان از نقاط اصلی و پرتردد شهری بمنظور رفع سد معبر در نقاط مذکور و تعیین مکان مناسب برای حضور دستفروشان را امری ضروری برشمرد و در این راستا بر تشکیل اکیپی متشکل از کارشناسان دستگاههای ذیربط جهت بررسی وضعیت موجود ، ارائه پیشنهادات و شناسایی مکانهای مناسب جهت ایجاد بازارچه های محلی تاکید نمود.