شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۹:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۲ ساعت ۱۳:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

یادواره شهدای معزز شهرستان بانه به مناسبت اولین روز هفته مبارک دولت برگزار گردید

این یادواره با حضور مهندس کمال خدری فرماندار شهرستان بانه ، امام جمعه موقت شهر بانه ، نماینده مردم فرهیخته شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر بانه ، اعضای شورای اداری و خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان برگزار گردید.

 

◽️فرماندار بانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای شکل گیری تا اکنون اشاره نمود و در ادامه افزود شهدا تعلیم‌ یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بودند و باید برای انقلاب کار جهادی انجام شود ، کاری ماندگار که شهدا این را ثابت کردند ،امروزه یادواره شهدا تکریم و تجلیل این ارزش‌هاست و پاسداشت فرهنگ شهادت است.

وی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان بانه از افتتاح ۱۰۰ پروژه در عرصه های مختلف علی الخصوص حوزه راه روستایی ، آب ، برق و گازرسانی حتی در نقطه صفر مرزی بانه به ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

◽️نماینده عالی دولت در شهرستان بانه افزود با توجه به برگزاری انتخابات در سال جاری بر حضور حداکثری همه اقشار علی الخصوص خانواده های معزز شهدا تاکید نمودند و بصیرت و آگاهی مردم انقلابی و متدین شهرستان را بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای قابل وصف خواند.
در ادامه امام جمعه موقت شهر بانه و نماینده مردم شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنانی در خصوص یادواره شهدا و هفته مبارک دولت پرداختند
در پایان مراسم حاضرین در اقدامی تلافی جویانه با در دست گرفتن قرآن کریم اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم نمودند