شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۲:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۶ ساعت ۱۰:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

✅مراسم گرامیداشت روز کارمند با حضور خدری فرماندار شهرستان بانه، نماینده مردم فرهیخته شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ین مراسم با حضور خدری فرماندار شهرستان بانه، امام جمعه موقت شهر بانه، نماینده مردم فرهیخته شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی،فرماندهان نظامی و انتظامی و شهردار ، رئیس شورای اسلامی شهر بانه و جمعی از اعضای شورای اداری و کارکنان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان در سالن ولایت برگزار گردید

خدری فرماندار شهرستان بانه در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
وی افزودند:کارمندان باید رفتار و منش شهیدان رجایی وباهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند تا رضایت مردم و خداوند را به دست آورند و بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و بخصوص در مجموعه های دولتی , زمینه ‌ساز رشد شاخص های ترقی کشور است و امیدوارم همه بتوانند برای آبادانی و سرفرازی ایران عزیزمان بیش از پیش مفید باشند.
خدری ادامه داد، در دوران کاری در مجموعه های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم را بدانیم.

امام جمعه موقت شهر بانه در این مراسم گفت،تمامی کارمندان نمونه هستند و با هدف مشخص در حال انجام فعالیت هستند و ماهیت کار آنان مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) ، خدمتگزاری باشد ،در ادامه از کارمندان شهرستان درخواست نمود همواره تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه و پیشه کاری خود قرار دهند .

نماینده مردم فرهیخته شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته مبارک دولت، روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، به خاطره‌ای از شهید رجایی اشاره نمود و در ادامه از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی به رسمی و حذف شرکت های واسطه و عقد قرار داد مستقیم با کارفرما خبر داد.

در این مراسم از فعالان برگزاری اولین یادواره کشوری شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۳ بانه به پیشنهاد فرماندار شهرستان بانه با اهدای لوح یادبودی از طرف دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان تجلیل شد.

در پایان این مراسم مدیران و روسای نمونه از کارمندان نمونه شهرستان بانه تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم بن تحویل کالا از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) به خانواده ی مددجوی روستای قولستر بخش ننور اهدا گردید.